آموزش صوتی و تصویری زبان انگلیسی برای کودکان و بزرگسالان

دسته بندي : کتاب » زبان های خارجی
در عصر حاضر زبان انگلیسی کلید ورود به دنیای علم است. به همین دلیل آموزش این زبان ساده و شیوا را باید از همان دوران کودکی آغاز کرد. در بسته حاضر سعی شده است تعداد حدود 120 کلمه انگلیسی رایج و متداول در زمینه های مختلف به روش صوتی و تصویری آموزش داده شود. در واقع این بسته ی آموزشی طوری طراحی شده است که برای کودکان 2 تا 12 سال قابل استفاده است و در صورتی که آموزش به روشی منطقی صورت بگیرد بدون نیاز به اجبار و حفظ کردن ، تمام این کلمات با تلفظ و املای صحیح در ذهن فرزند شما خواهد ماند . ضمن این که این مجموعه به راحتی می تواند برای بزرگسالان نیز مفید واقع شود. در ادامه نحوه آموزش مطالب برای گروه هاس سنی مختلف توضیح داده خواهد شد.
مزایای بسته آموزشی حاضر:
- آموزش به صورت اسلاید-اسلاید صورت می گیرد. اول کلمه نمایش داده می شود و تلفظ می شود. در اسلاید بعدی تصویر مربوط به همان کلمه نشان داده می شود و گوینده این بار کلمه را روی تصویر تلفظ خواهد کرد.
- فرمت فایل ها پاورپوینت است. فایل ها طوری طراحی شده اند که هرگز مشکل بهم ریختگی فونت ها و تصاویر را نخواهید داشت.
- تمام کلمات توسط گوینده خانم با تلفظ دقیق آمریکایی اجرا می شوند.
- در مورد بسیاری از اسلایدها ، مثل اسلایدهای مربوط به حیوانات و آلات موسیقی ، تصویر با صدای مربوطه همراه است. یعنی با آمدن تصویر حیوان و آلت موسیقی صدای مربوط به آن هم پخش می شود تا کیفیت آموزش بالا برود.
محتوی آموزشی:
- حروف الفبای انگلیسی
- حیوانات 1 - (8 حیوان)
- حیوانات 2 - (6 حیوان )
- حیوانات وحشی ( 7 حیوان)
- مخلوقات دریایی ( 5 حیوان)
- طبیعت ( 5 مورد)
- رنگ ها 1 (10 مورد)
- رنگ ها 2 (7 مورد)
- وسایل غذاخوری (9 مورد)
- سبزیجات ( 9 مورد)
- میوه جات 1 ( 6 مورد)
- میوه جات 2 (5 مورد)
- مواد غذایی 1 ( 8 مورد)
- مواد غذایی 2 ( 8 مورد)
- مواد غذایی 3 ( 7 مورد)
- آلات موسیقی 1 ( 6 مورد)
- آلات موسیقی 2 ( 6 مورد)
- آلات موسیقی 3 ( 6 مورد)

در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی ، سوال درسی ، انتقاد یا پیشنهاد با ما تماس بگیرید. 09386178303 (همه روزه 8 صبح تا 11 شب - حتی روزهای تعطیل)

دسته بندی: کتاب » زبان های خارجی

تعداد مشاهده: 2749 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 150

حجم فایل:20,641 کیلوبایت

 قیمت: 34,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این بسته شامل 18 فایل فشرده شده پاورپوینت است. فایل ها را از حالت فشرده خارج کرده و باز کنید. برای استفاده بهینه از بسته آموزشی لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:- برای آموزش کلمات با فرزندتان همراه باشید. کلمات را همراه او تلفظ کنید ، همراه او تکرار کنید . از او بخواهید کلمه مورد نظر را چند بار تکرار کند.- آموزش باید گام به گام صورت بگیرد. اول از فایل های آسان تر استفاده کنید. قاعدتا اولین فایل ، فایل مربوط به حروف الفبا است. بعد از آن می توانید رنگ ها ، طبیعت و حیوانات را آموزش دهید. فایل های مربوط به سبزیجات و آلات موسیقی بهتر است در آخرین مراحل آموزش داده شوند.- نوع و میزان آموزش ، بستگی مستقیم به سن کودک دارد. به عنوان مثال برای کودکان زیر 4 سال ، اول بهتر است خود تصاویر و اسم های فارسی آن ها را معرفی کنید. مثلا تصاویر حیوانات را نمایش داده ، اسم حیوان را معرفی کرده و توضیح مختصری در مورد آن بدهید. بعد از این که مطمئن شدید کودک در مورد آن چیز اطلاعات کافی دارد آموزش انگلیسی را شروع کنید.- برای کودکانی که به پیش دبستانی یا مدرسه می روند می توانید نوشتن را هم چاشنی آموزش کنید. اولین گام در راه نوشتن ، نوشتن صحیح حروف است. بعد از نوشتن حروف به هجی کلمات و نوشتن آن ها بپردازید. کودک باید یاد بگیرد کلمه از چه حروفی تشکیل شده ، این حروف با چه ترتیبی کنار هم قرار می گیرند ، کلمه چگونه تلفظ می شود و معنی کلمه چیست. - آموزش را قدم به قدم و بدون عجله انجام دهید. هر فایل و کلمات آن باید در چندین جلسه مختلف آموزش داده شوند و مدام تکرار شوند. قرار نیست کودک همه این کلمات را طی چند روز یا چند هفته یاد بگیرد. شکیبا باشید.- در خیلی موارد ما نیاز داریم قبل از این که چیزی را آموزش هیم اطلاعات خود را در این زمینه کامل تر کنیم. به همین دلیل سعی کنید در مواردی که لازم است اطلاعات خود را بیشتر کنید و سپس به آموزش کودک بپردازید.- این بسته علاوه برکودکان برای بزرگسالان نیز می تواند بسیار مفید واقع شود ، چرا که کلمات آن بسیار ساده ، مهم و کاربردی اند ، خیلی از کلمات به ما یاد داده نشده یا فرصت یادگیری آن ها را نداشته ایم. پس با خود تعارف نکنید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    این بسته شامل 18 فایل فشرده شده پاورپوینت است. فایل ها را از حالت فشرده خارج کرده و باز کنید. این پاورپوینت ها بدون مشکل بهم ریختگی فونت ها روی تمام کامپیوترها اجرا می شوند .